POZNATE LIČNOSTI PODRŽALE SVETSKI DAN ČIŠĆENJA Predstavljena nova Fairy boca od reciklirane plastike iz okeana

Milioni ljudi širom sveta obeležili su Svetski dan čišćenja uklanjanjem otpada iz prirode, a ovu gobalnu akciju podržali su i građani naše prestonice.

POZNATE LICNOSTI PODRZALE SVETSKI DAN CISCENJA
 Foto: promo

 Tim povodom, kompanija Procter&Gamble, brend Fairy, njihovi partneri iz kompanije Delhaize i organizacije Let’s Do It! Srbija, a uz podršku poznatih ličnosti čistili su obalu Dunava kod Ade Huje, vrativši ovoj atraktivnoj lokaciji njen pravi sjaj.

Simbolično, na ovaj dan, kompanija Procter&Gamble predstavila je najnoviji Fairy Ocean Plastic deterdžent za pranje sudova, čija ambalaža je izrađena od reciklirane plastike iz okeana. Lansiranje nove boce ima za cilj da podigne svest o problemu velike količine plastike u okeanima i o tome šta može da se učini kako bi se sprečilo da plastika završi u okeanu.

U okviru kampanje, kupovinom bočice Fairy Ocean proizvoda doniraju se sredstva za očuvanje životne sredine i reka Srbije, a novi Fairy Ocean može da se pronađe na policama prodajnih objekata Maxi, Tempo i Shop&Go.

POZNATE LICNOSTI PODRZALE SVETSKI DAN CISCENJA
 Foto: promo

Kampanja za očuvanje reka Srbije samo je jedan od načina na koji kompanija Procter&Gamble daje doprinos očuvanju predivne prirode u čijem okruženju imaju priliku da posluju.

Zaposleni kompanije Procter&Gamble su zajedno sa popularnim glumcima Bojanom Ordinačev i Stefanom Buzurovićem, te blogerkom Milicom Novković, poznatijom kao Mica Blogerica, članovima Let’s Do It! Srbija i desetinama volontera, dali svoj doprinos u uklanjanju otpada nakupljenog duž obale Ade Huje.

POZNATE LICNOSTI PODRZALE SVETSKI DAN CISCENJA
 Foto: promo

"Moram da kažem da sam oduševljena kako smo brzo sve uspeli da očistimo. To je samo pokazatelj koliko je malo truda potrebno da bi naša životna sredina bila čistija i lepša. Hvala ovim divnim ljudim na entuzijazmu i dobroj volji da odvoje vreme i uključe se u ovu fantastičnu globalnu akciju“ – rekla je Bojana Ordinačev po završetku akcije.

POZNATE LICNOSTI PODRZALE SVETSKI DAN CISCENJA
Foto: promo

Pored čišćenja, glumac Stefan Buzurović vodio je program i tom prilikom se pokazao kao vrhunski motivator. Ipak, tokom komentarisanja akcije bio je nešto skromniji: „Iskreno, ove vredne ljude zaista nije teško motivisati. Zaista su divan primer kako treba da se odnosimo prema našoj životnoj sredini, a predanost sa kojom su pristupili akciji je izuzetna. Želim da se

zahvalim kompaniji P&G što su prepoznali problem zagađenja životne sredine na globalnom nivou i odlučili da ambalažu za novi Fairy izrade od reciklirane plastike iz okeana.“

Mica Blogerica podsetila nas je kako treba obratiti pažnju i na prevenciju, a ne samo na popravljanje nastalog stanja. „Svetski dan čišćenja je fantastična akcija i nadam se da će njene poruke stići do što većeg broja ljudi. Naravno, osnovna ideja čuvanja životne sredine nije da sakupljamo smeće koje smo ostavili u prirodi, već da se svest podigne na taj nivo da ono nikad ni ne završi na obalama reka ili u šumama“ – pojasnila je.

Procter&Gamble je prepoznao inicijativu Let’s Do It! Srbija, organizacije koja je deo globalne Let's Do It! mreže, a koja deli iste vrednosti i posvećenost - da na globalnom nivou smanji otpad čime se brine o prirodnom okruženju i planeti zemlje uopšte.

POZNATE LICNOSTI PODRZALE SVETSKI DAN CISCENJA
Foto: promo

O P&G-u

P&G uslužuje potrošače širom sveta sa jednim od najsnažnijih portfolija pouzdanih, kvalitetnih, vodećih brendova, a koji uključuju Always, Ambi Pur, Ariel, Bounty, Charmin, Crest, Dawn, Downy, Fairy, Febreze, Gain, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Olay, Oral-B, Pampers, Pantene, SK-II, Tide, Vicks, i Whisper. P&G zajednica uključuje poslovanje u otprilike 70 zemalja širom sveta. Za najsvežije vesti i informacije o P&G-u i njegovim brendovima posetite http://www.pg.com.

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi