ČUDO SE DEŠAVA! Gledajte kako se TOPITE za samo 3 DANA: Detaljan plan za PREPOROD organizma!

Nećete moći da verujete...

Dijeta, mršavljenje, kilogrami, ishrana
Foto: Shutterstock, ilustracija

Glavni uzrok prekomerne težine je pre svega šećer, a za njim idu i masti, kao i ugljeni hidrati!

Često nismo ni svesni koliko smo šećera uneli u organizam, jer ga ima i u namirnicama, za koje to nikada nismo rekli.

Negativne posledice toga su prekomerna težina, iscrpljenost, promene raspoloženja, nezorijantisanost, nesanica…

Dugotrajna konzumacija šećera dovodi do povećanog rizika od ozbiljnih bolesti, kao što su kardiovaskularni dijabetes, pa i rak dojke.

Kada unosimo šećer, organizam ga koristi kao izvor energije. Količinu šećera koju ne potrošimo, taloži se u našem organizmu i povećava svoju količinu u krvi.

Najlakše bi bilo da prestanete da unosite šećer! Ali, za mnoge je to težak zadatak. Svako od nas ima manju ili veću potrebu za konzumacijom nečeg slatkom. Potpuni prestanak uzrokuje pad raspoloženja, depresiju i nesanicu.

Iskusili ste to, zar ne?

Šećer, žuti šećer, zaslađivači
Foto: Shutterstock

Vreme je da očistite svoj organizam od šećera. Na sledećoj strani nalazi se trodnevni detaljni plan za to…

1. dan

• Doručak: šoljica ovsa sa semenkama, bademom ili bobicama ili kajgana od tri jaja

• Užina: šolja oraha

• Ručak: barena pileća prsa i jedna porcija bundeve, badema ili lagano kuvanog pasulja

• Večera: pečurke i pečena riba ili losos i pečurke sa brokolijem 

OVO SU SIMPTOMI LEUKEMIJE Mnogi misle da je u pitanju prehlada ili umor, a zapravo je reč o OPAKOJ BOLESTI!!

Orah, orasi
Foto: Shutterstock, ilustracija

2. dan

• Doručak: šoljica ovsa sa semenkama, bademom ili bobicama ili kajgana od tri jaja

• Užina: šolja lešnika

• Ručak: Tikvice sa paprikom i prelivom od limuna

• Večera: pasulj, bareno povrće ili pečeni bakalar i tost

JEDNOSTAVNO, JEFTINO I MAGIČNO! Ona svaki dan potapa KOPRIVU U VODU i sa njom bukvalno pravi ČUDA! (RECEPT)

Tikvice
Foto: shutterstock

3. dan

• Doručak: šoljica ovsa sa semenkama, bademom ili bobicama ili kajgana od tri jaja

• Užina: šolja lešnika

• Ručak: Pržena pileća prsa sa dresingom od limuna ili piletina pečena u rerni sa crnim maslinama, majčinom dušicom i lukom.

• Večera: povrćna supa sa lukom ili pene testenine sa bosiljkom, pečurkama i umakom od paradajza (možete dodati i meso)

Što se tiče pića, konzumirajte isključivo vodu, čajeve ili eventualno, jednu šolju kafe dnevno (aravno, bez šećera)

 

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi