BILI SMO SVE VREME U ZABLUDI Svi misle da hleb goji, a zapravo je izvor važnih vitamina!

Mnogi koji pokušavaju da smršaju prvo iz ishrane izbace hleb, što je zapravo greška!

Hleb, pogača
Foto: Shutterstock, ilustracija

Eksperti, pak, kažu da izbegavanje hleba nije tako delotvorno. Naime, pasta, na primer, može više da ugrozi vašu liniju, a u sendvičima više goje prilozi i sastojci koji se nalaze u lepinji, nego samo testo.

 

I dok je hleb često bio glavni “krivac” za gojenje, sve je više naučnih dokaza koji pokazuju suprotno.

Stručnjaci upozoravaju da izbegavanjem hleba ostajemo bez važnih nutritijenata poput vlakana, gvožđa i kalcijuma. Mnogi proizvodi koji imaju oznaku “bez glutena” sadrže dosta aditiva, zasićenih masti i šećera, navela je Ajela Spiro iz Britanske fondacije za ishranu u svom obraćanju na Konferenciji dijetetičara i nutricionista u Londonu. Ona je dodala da je sprovedeno istraživanje Univerziteta u Bristolu koje je pokazalo da hleb proizvodi manje nadutosti u stomaku u poređenju sa testeninama. ODLIČNA ZAMENA ZA HLEB! Tanke lepinje iz tiganja po STARINSKOM RECEPTU! Ništa lepše nećete probati! (RECEPT)

Stručnjaci napominju da je važnije šta stavljamo na hleb ili u lepinje nego koliko hleba jedemo. Dva parčeta hleba sadrže 190 kalorija i 2 grama masti, ali ako na hleb namažete margari ili puter skoro ćete duplirati kalorije, taj obrok će imati 334 kalorije i još 16 grama masti.

 

Pored toga što sadrži dosta vlakana, gvožđa i kalcijuma, u parčetu hleba se nalazi 20 -30 procenata dnevne preporučene doze vitamina B1.

Znači, ne morate se odricati hleba zarad vitke linije već je dovoljno je da ograničite unos peciva i vodite računa o tome koji namaz i priloge uz hleb koristite. IDEALNA ZA DORUČAK ILI VEČERU Bela pita od makarona - lakši recept od ovog nigde nećete naći!

Hleb, pogača
Foto: Shutterstock

 

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi