IZBEGAVAJTE TERETANU Nekoliko caka kako da vežbate kod kuće i na šta posebno da obratite pažnju!

Kako vežbati kod kuće ako izbegavate teretanu tokom epidemije

Sport trening vežbanje mišići trbušnjaci trčanje čučnjevi
Sport trening vežbanje mišići trbušnjaci trčanje čučnjevi, Foto: Shutterstock

Vežbanje je često odličan način za uklanjanje stresa na kraju dana i dobar način da svoj imunološki sistem održite u vrhunskom obliku. Strahovi od infekcije mnoge ljude je naveo da izbegavaju mesta na kojima bi mogli da se zaraze, prenosi Health Line.

Ako ostajete kod kuće, verovatno želite da nastavite sa rutinom vežbanja. Pored zdravstvenih koristi, takođe je dobro ostati aktivan.

Doktor David Nazarijan, koji je sertifikovan za internu medicinu i praksu na Beverli Hilsu, rekao je da je zato što se novi koronavirus brzo širi, važno preduzeti standardne mere predostrožnosti kako biste se zaštitili.

"Vežbanje je važno za opšte dobro zdravlja", rekao je on.

Alekandra Ellis, kreatorka AE Velnesa i voditeljka emisije Bodi Bodi Nerd, rekla je da ako izbegavate teretanu, možete mnogo toga što uradite kod kuće, a za to nije potrebna oprema.

"Usredsredite se na osnove kao što su planka tj izdržaji na laktovima, sklekovi, čučnjevi, podizanje nogu ili bicikli i uže za lagan trening koji će izgraditi snagu i podići vaše otkucaje srca. Moj omiljeni način vežbanja je da radim 4 runde od 5 vežbi za 45 sekundi rada, nakon čega sledi 15 sekundi odmora", rekla je Elis za Healthline.

"Izaberite vežbe koje ciljaju različita područja tela i imaćete vežbanje celog tela za manje od 20 minuta", rekla je ona. Za ljude koji traže više uputstva za kućne vežbe, na mreži je dostupno mnoštvo tutorijala.

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi