KOŽA MEKA KAO SVILA, BEZ BORA Ovih 5 namirnica bi trebalo da jedete SVAKODNEVNO kako biste zauvek ostali LEPI

Ukoliko želite da vaša koža lica ostane sveža i elastična i time doprinese očuvanju vaše mladolikosti, onda je neophodno da jedete ovih pet namirnica

Žena, lepota, moda, cveće, nega
 Foto: Shutterstock, ilustracija

Pravo negovanje kože potiče iznutra. Naime, neophodno je da se ispravno hranite i da unosite namirnice koje imaju vitamine i minerale potrebne koži da se regeneriše, nahrani i održava.

 

- Nažalost, ništa ne može da zaustavi proces starenja, ali unošenje zdrave hrane koja je puna nutrijenata može da doprinese boljem izgledu kože - kaže nutricionista Sofi Tarner i dodaje da je glavni razlog propadanja kože nedovoljno lučenje kolagena, glavnog proteina koji hrani kožu. Pročitajte OVDE kako da izbacite sve toksine iz organizma.

Vitamin C je jako važan za bolju proizvodnju kolagena, a njega možemo pronaći u voću i povrću.

Voće i povrće
Foto: Shutterstock

Najgora namirnica koju možete da unesete u organizam i da tako ubrzate proces starenja kože lica je, naravno, šećer. On doprinosti smanjenju elastičnosti kože, kao i povećanju stvaranja bora.

- Da biste održali hidratantnost kože jako je važno da unosite minimum dve litre vode, a ne bi bilo loše i da pijete zeleni čaj - savetuje Sofi i dodaje da svakako lice treba tretirati kremama koje ovlažuju kožu.

Perite detaljno  voće i povrće
 Foto: Shutterstock

Ovih pet namirnica bi trebalo da jedete da biste očuvali mladolikost

Jaja

Ove namirnice sadrže vitamin A, B2 i B7, kao i jod koji su jako važni za održavanje kože. Pročitajte OVDE kako da napravite najukusnije sarmice.

Jaja, jaje, kuvana jaja
 Foto: Shutterstock, ilustracija

Školjke

Hrana koja je bogata cinkom i jodom su definitivno školjke, a ovi hemijski elementi su ključni za zarastanje rana. Sadrže i bakar, koji sprečava da koža postane providna i doprinosi mladalačkoj pigmentaciji kože.

Školjke Dagnje
Foto: Shutterstock

Mahunarke

U ove namirnice spadaju sočivo, leblebija, pasulj, grašak i boranija. One su prirodni rezervoar bakra.

Salata od rukole i sušenog paradajza
Foto: Shutterstock

Tamno lisnato povrće

Namirnice koje su prepune vitamina C su tamniji zeleniši, a već je pomenuto da je ovaj vitamin važan za vezivanje kolagena. Pored toga zeleno lisnato povrće sadrži i važan vitamin A.

Žitarice
 Foto: shutterstock

Integralne žitarice

Žitarice od celog zrna su prepune vitamina B i cinka, a ova dva nutrijenta su ključna za zdravu kožu.

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi