SMIRITE NERVOZU, UMOR I STRES Preterano ZNOJENJE možete da regulišete OVIM vitaminom!

Znojenje može biti prekomerno u slučaju velike vrućine, stresa, jakih napora...

Dezodorans, sprej, znoj, znojenje, vrućina, higijena, nega
Foto: Shutterstock/Ilustracija

Preterano znojenje, zbog velikih vrućina ili stresa može se ublažiti prirodnim lekovima - otkriva ih nutricionista Rik Hej.

Hej savetuje unošenje vitamina B, jer on smanjuje stres koji dovodi do pojačanog znojenja, kao i smanjen unos alkohola i kofeina. Takođe, treba uzimati laganu hranu i voće, kao što su grožđa i lubenice, za koje je potrebno manje napora da se svari.

 

"B vitamin reguliše hormone i drži nivo stresa pod kontrolom. Često, kada se znojimo, budemo nervozni zbog znoja i 'fleka' koje se stvaraju na odeći. Tada se još više povećava temperatura našeg tela, pa postajemo anksiozni i podložniji stresu. Sve to vodi do pojačanog znojenja", kaže Hej.

Jednostavno, napravila je NAPITAK po ovom receptu i rešila zauvek svoj problem!

AUTOR: Beograd.in/M.M. DATUM I VREME: 10.08.2019. 12:00 Pravi, domaći lek! Foto: shutterstock Danas vam donosimo recept za vitaminsku bombu, a koji je dokazano dobar i proveren lek za povećanje hemoglobina, podizanje nivoa krvnih zrnaca i poboljšanje opšte krvne slike.

B vitamin tu ima ključnu ulogu, jer povezuje endokrini i nervni sistem koji imaju važnu ulogu u reakciji na stres. Kada smo pod stresom taj hormon radi pojačano. Nekoliko studija je pokazalo da vitamini B6, B9 i B12 pomažu u regulisanju nivoa stresa.

 

Magnezijum je takođe "borac" protiv pojačanog znojenja, jer ako nemamo dovoljno magnezijuma i kalcijuma onda nervi gube kontrolu nad otvaranjem i zatvaranjem pora kroz koje izlazi znoj. Magnezijum pomaže da se organizam navikne na dnevni stres.

KRIMINOLOG UPOZORAVA! UZROK JE U NAČINU ŽIVLJENJA! Fenomen produženog detinjstva KRIV za NASILJE U PORODICI!

Stres, nervoza, posao, ljutnja, bes,
Foto: Shutterstock, ilustracija

"Kada se znojimo gubimo dosta magnezijuma. To vodi do pojačanog znojenja, pa je potrebno nadoknaditi ga. Jedite tamno zeleno povrće, orahe i semenke kako biste nadoknadili magenzijum, a jaja na oko i pivski kvasac za vitamin B. Oni su dobri za vaš nervni sistem i pomažu vam u regulaciji znojenja", rekao je Hej.

"MODERNO JE DA SE SVI BRINU I PLAŠE!" Doktor Nestorović o putovanjima : "Roditelji se pripremaju za odlazak na more kao za ekspediciju na Severni pol!"

Magnezijum, povrće
Foto: Shutterstock

Ženama koje su u menopauzi preporučuje se korišćenje biljke šisandre, koja reguliše noćno znojenje i valunge.

Jedite voće i povrće za užinu. Uživajte u lubenici, grožđu, dinji, ali i krastavicama, celeru i rotkvicama.

NAJBITNIJA ULOGA U ŽIVOTU Nauka potvrdila: Ovih 8 tipova RODITELJA imaju USPEŠNU DECU!

Ne potcenjujte moć žalfije koja rešava ovaj problem godinama. Ona je prirodni izvor flavonoida i polifenola što je čini velikim antioksidansom i antibakterijskim sredstvom.

"BOLJE JEDITE SLANINU I KAJMAK NEGO ŠTO SE GLUPOSTIMA TRUJETE!" Doktorka potvrdila čega NAJVIŠE treba da se PAZITE kada je hrana u pitanju!

Vitaminska salata
Foto: shutterstock

 

BONUS VIDEO:

 Postavljanje dečijih fotografija na društvene mreže: Da li smo upoznati sa rizicima takvog čina?

 

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi